فروشگاه خواربار(همه چی اینجا هست)

تو اینجا با چند نوع محصول سرو کار داری.

به صفحه من در روبیکا بپیوندید

به صفحه من در روبیکا بپیوندید

 https://rubika.ir/groceryshop

حالا در این اپلیکشین قرار چیکار کنم هر محصولی بخوای هستش با قیمت منصفانه: <> قراره محصولا آرایشی و بهداشتی، موبایل و تمام مستغلات آن ، فروش لوازم جانبی کامپیوتر، بوتیک مردانه زنانه، بوتیک ورزشی مردانه و زنانه <>

 

 

 

 

خوش بگذره اینهفته

حالا می خوام بهتون بگم این محصولات چرا قیمتش کم من برای اینکه بعضی از مشتری ها از  گرونی راحت بشن اومدم از عمده فروش به قیمت پایین تر از اینکه به مغازه دار میدن میگیرم و به شماقیمت مناسبی میدم.

هرکسی بخواد از خود به تعداد 100 تا به بالا بخره پایین تر از خرده فروشی میدم

  • حمایت شما باعث میشه من قیمت پایین تری ارائه بدم
  • و شما میتونید به خانواده ها هم پیشنهاد بدید

 تلاش باعث موفقیت میشه 

 

0
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
امکانات
ابزار جستجو در وبلاگ بلاگیکس
آمار بازدید
  • بازدیدکنندگان آنلاین 1
  • بازدید امروز 7
  • بازدید گوگل امروز 0
  • بازدیدکنندگان امروز 7
  • بازدیدکنندگان دیروز 3
  • بازدیدکنندگان هفتگی 16
  • بازدیدکنندگان ماهانه 48
درباره

محصولات ما:

  1. بوتیک زنانه و مردانه
  2. محصولات آرایشی
  3. بانک موبایل، کامپیوتر و لوازم های جانبی آن

 

قدرت گرفته از بلاگیکس ©